Naszym zadaniem jest dbać aby Twój biznes "kręcił się bez przerw i zakłóceń"

Sieć Autoryzowanych Dealerów Forda stworzona została do kompleksowej obsługi całej gamy samochodów marki Ford. Działy handlowe, Doradcy Serwisowi oraz cały personel techniczny dealerów, który ukierunkowany jest na cel: przewidywanie i realizacja oczekiwań kierowców i użytkowników pojazdów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów, Ford utworzył europejską sieć wyspecjalizowanych Serwisów Pojazdów Dostawczych. Zapewniają one wysoki poziom usług, opiekę i doradztwo klientom użytkujących pojazdy dostawcze. Serwisy Forda to odpowiedź na wszelkie zagadnienia związane z transportem. To rozwiązania przygotowane przez fachowców dla fachowców.

Program Ford Transit 24 Zaproponowany przez Forda to spójne standardy i procesy obsługi posprzedażnej, mające na celu minimalizowanie czasu wyłączenia z eksploatacji pojazdów dostawczych, pomoc w optymalizacji kosztów eksploatacji, zapewnienia mobilności i ważnych udogodnień użytkowników i klientom pojazdów serwisowanych w dedykowanych Serwisach Pojazdów Dostawczych i Centrach Transita.

Standardy programu Transit24 zapewniają wysoki priorytet obsługi, zawierają rozwiązania dla napraw pilnych, serwis „od ręki” w nagłych przypadkach, bezpłatny Assistance12, elastyczny czas pracy serwisów, rozszerzone godziny otwarcia warsztatu oraz zastępcze pojazdy dostawcze Transit.

Serwisy Pojazdów Dostawczych Ford zapewniają klientom:

Minimalizowanie czasu obsługi

  • Naprawy pojazdów unieruchomionych na drodze w ciągu 24 godzin. Jeżeli nie jest to możliwe z powodu np. braku części, oferowanie pojazdu zastępczego i dokończenie naprawy po otrzymaniu części
  • Umówienie standardowej wizyty w serwisie do trzech dni
  • Gwarancja mobilności: oferowanie alternatywnych środków transportu, kiedy pojazd jest naprawiany
  • Usługa recepcji bezpośredniej/ e-check umożliwiająca szybką diagnostykę pojazdu w obecności klienta
  • Ford Assistance 12
  • Obowiązkowe badania techniczne pojazdów

Optymalizowanie kosztów utrzymania pojazdu

  • Programy ochrony pogwarancyjnej: opcjonalne pakiety dopasowane do sposobu użytkowania pojazdu
  • Przeglądy międzyokresowe stanu technicznego i bezpieczeństwa pojazdu
  • Usługa mycia pojazdów
  • Bezpłatne Wi–Fi dostępne w salonie i serwisie dealera
  • Dostawcze pojazdy zastępcze
  • Elastyczny czas pracy serwisu i przedłużone godziny otwarcia