COVID-19 Pomożemy Online

Firma Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

12.10.2021

Firma Ford Polska została wyróżniona w pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards w kategorii "Kampania medialna roku".

  • Ford Polska została laureatem pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards.
  • Kapituła konkursu doceniła kompleksowe i niestandardowe działania marki w zakresie promocji elektromobilności.


Duże wyróżnienie dla marki Ford
W trakcie gali wręczenia nagród organizatorzy podkreślili niespotykane dotychczas na polskim rynku zaangażowanie marki w promocję elektromobilności.

- Nowoczesne kampanie to nie tylko jednostronny przekaz, ale kompleksowe działania, w których nastawieni jesteśmy na dialog z odbiorcą. Nagroda w tej kategorii pokazuje, że wykorzystanie dwustronnej komunikacji gwarantuje dotarcie i zaangażowanie potencjalnych klientów. Tym samym redefiniuje standardy komunikacji na polskim rynku. Lider tej organizacji swoim zaangażowaniem jednocześnie uwiarygadnia przekaz i staje się cenionym ekspertem w branży - podkreśliła kapituła konkursu.



W minionym roku firma Ford prowadziła intensywną kampanię skierowaną na popularyzację i promocję samochodów elektrycznych i elektromobilności. W tym celu wykorzystano zarówno płatny przekaz reklamowy, intensywne działania e-commerce, jak i aktywność public relations oraz w mediach społecznościowych. W działania komunikacyjne w mediach społecznościowych zaangażowani byli również autoryzowani dilerzy firmy Ford.

Przedmiotem tej kampanii był oczywiście głównie Ford Mustang Mach-E - pierwszy, stworzony całkowicie od podstaw elektryczny SUV Forda. Jego wyjątkowość potwierdzili dziennikarze i pierwsi klienci, od których zebrano niezwykle pozytywne recenzje. Samochód zaskakuje wyjątkowo dalekim zasięgiem, niezwykłymi osiągami i przyjemnością jazdy, a także bogatym i innowacyjnym wyposażeniem.

- Ta nagroda to dla nas olbrzymie wyróżnienie za ostatni rok i konsekwentne budowanie wizerunku marki Ford w Polsce. Bardzo dziękuję całemu zespołowi, naszym dilerom i klientom - powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.


Pierwsza, ale nieostatnia edycja

eMobility Media Awards to wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. To największa na polskim rynku inicjatywa mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w zakresie elektromobilności.

Nagrody eMobility Media Awards przyznano w 16 kategoriach. Poza kampanią medialną roku wybrano także m.in. motoryzacyjną markę roku, medium roku, samochód elektryczny roku czy podcast roku. Statuetki rozdano na gali, która odbyła się 7 października br., podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.

Masz dodatkowe pytania? - Skontaktuj się z nami


Aktualności i wydarzenia

Promocje

  • Promocja kończy się: 31.10.2021

    NOWE SAMOCHODY

    MUSTANG Mach-E w PROGRAMIE "MÓJ ELEKTRYK"

    MUSTANG Mach-E  w  PROGRAMIE
  • Promocja kończy się: 31.10.2021

    NOWE SAMOCHODY

    Nadwozia Auto-Boss

    Nadwozia Auto-Boss
  • Promocja kończy się: 31.10.2021

    SERWIS

    Akcja polerowanie nadwozia z zabezpieczeniem lakieru

    Akcja polerowanie nadwozia z zabezpieczeniem lakieru
  • Promocja kończy się: 31.10.2021

    NOWE SAMOCHODY

    Ford Transit Custom Nugget w promocyjnych cenach

    Ford Transit Custom Nugget w promocyjnych cenach
  • Promocja kończy się: 31.10.2021

    NOWE SAMOCHODY

    Personalizacja RANGER RAPTOR

    Personalizacja RANGER RAPTOR
  • Promocja kończy się: 31.12.2021

    NOWE SAMOCHODY

    Program MojaWieś

    Program MojaWieś
Pokaż najnowsze promocje AUTO-BOSS Bielsko-Biała

Aktualności i wydarzenia

Pokaż najnowsze aktualności od AUTO-BOSS Bielsko-Biała



Opinie